Kui julgust napib, ei saa ka müügitööd teha.
Kuidas leida endas piisavalt kindlust, et alustada edukat müügikarjääri?
Kas sina oled tõsiseltvõetav ja usaldusväärne?
Kõik on võimalik!
- Koolitusel räägime isikupärasest suhtlemisest, läbi õigete väljendite ja läbi sõna mõjususe harjutuste. Liigne pingutatus suhtlemisel, pärsib meeldiva kontakti loomist ja ei ärata usaldust.
- Miks on usaldus oluline?
- Isikutüübid ja eripärad- kes oled sina?
- Kui oskad ennast soravalt väljendada, võetakse sind ka tõsiselt- kuidas olla müügitöös siiras ja kliendi jaoks vajalik?
- Kuulamisetõkked- klient räägib olulisest, kuid sina ei märka. Kas sa oled teenindaja, kes räägib kliendi jutule vahele ja valmistub pidevalt vastuseks, või suudad olla klientide vääriline kuulaja ja vestluspartner?
- Olulisel kohal verbaalse väljendusoskuse treening. Sageli ei oska me küsida lihtsaid küsimusi. Mida, millal,miks ja kuidas küsida.
- Kuidas selgitada vajadusi?
- Müügietapid- räägime teadlikust vestluse suunamisest ja õigete küsimuste esitamisest ehk, kuidas juhtida müügitegevust? Miks on vajalik vestlusel hoida üleval süsteemi? Juhuslikud küsimused, ei anna piisavalt infot ja ei aita kaasa sellele, et klient lõpuks vajaliku ja õige otsuse teeks.
- Ostmise psühholoogilised põhjused- mis paneb meid ostma ja saame vastused küsimusele, miks me lepime ka kehva müügitööga?
- Milliseid raskusi me müügis täna kohtame? Kaardistame erinevaid probleeme, millele leiame müügiargumente. Kui me ei tunne oma toodet, ei suuda me klientidega piisvalt vestlust arendada.
Osale koolitusel ja saad teada oma isikupärast ja käitumismustritest. Kindlasti kuuled nii mõndagi huvitavat psühholoogiast, parandad oma sõnalist väljendusoskust, mis lisab sulle hea annuse julgust ja müügioskusi.
Kohtume koolitusel!